Safety pilot release!!
Wat een geluk heb ik gehad deze week. Elke dag vloog ik op nieuwe bestemmingen dus dat is goed voor de ervaring. Ik merkte dat ze me dus wel degelijk in de gaten houden want ze hadden geregeld dat Tim H. drie dagen achter elkaar met me zou gaan vliegen dus zodoende was er meer consistentie. De tweede dag met mij heeft hij me afgetekend voor het niet langer nodig hebben van safety pilot. We vlogen naar Nimes en Dinard. De dag erna naar Bergerac en Wrocow en ik was een beetje nerveus maar hij stelde me op mijn gemak en ik maakte vier landingen. Helaas ging de laatste niet zo goed dus dat was wel een teleurstelling. Maar ik moet het maar positief zien. Er is gelukkig progressie. De laatste dag van de week was ik echt moe maar vloog ik nog een dag met Goran G. Ook hij bleek erg rustig dat vond ik wel prettig. Ik had met hem afgesproken dat ik vier landingen zou doen maar twee vluchten zou vliegen. Hij liet me vliegen naar Murcia en Limoge. De landingen terug op East Midlands waren erg pittig met ongeveer 14 knopen crosswind. Volgens hem hielp hij maar een heel klein beetje mee en heb ik hem netjes weten te landen. Ik hoop dat het de volgende keren net zo gaat en dat ik het gevoel voor de landingen niet kwijtraak.
I was so lucky this week. I flew at different destinations each time so that was good for the experience. I noticed they really do keep track of me cause they arranged for me to fly with Tim H. three days in a row so there was more consistence. The second day with me he released me from safety pilot. We flew to Nimes and Dinard. The day after to Bergerac and Wrocow and I was a little bit nervous but he calmed me down and I did four landings. Unfortunately the last one did not go so well so I was disappointed. But I have to try and see it in a positive way there was progression. The last day of the week I was so tired but I had another flight with Goran G. He turned out to be very relaxed as well so I like that. I agreed to do four landings but fly two sectors. He let me fly to Murcia and Limoge. The landings back at East Midlands where really hard with about 14 knots crosswind. According to him he was helping
<< Home