Sunday, September 02, 2007

Landen / Landing

Ik heb even een paar dagen een dip gehad. Ik kreeg een telefoontje dat ik van het rooster was afgehaald omdat de landingen niet lekker gingen en dat ze dat probleem eerst moesten oplossen. Uiteindelijk hebben ze me nu ingeroosterd om landingen te trainen in de simulator samen met Bolette H. om zo min mogelijk sectoren eraan te spenderen. Hoofd lijntraining zei al tegen me dat het vast heel erg frustrerend was dat alleen de landingen niet lekker gingen en dat klopt wel. De predictie van hun is dat ik met zo'n 20 sectoren mijn lijntraining wel zou moeten kunnen halen. Maandag zit ik in de sim en dan een aantal dagen vliegen vanaf East Midlands.

I have had a huge dip for a couple days. I received a phone call that they took me of the schedule because the landings where not going so well and they had to solve that problem first. Eventually they scheduled me to do landing training in the simulator together with Bolette H. to keep the sectors as low as possible. Head of line training told me already it must be frustrating to succeed on every item except for the landings and he is right. Their prediction is that I would need another 20 sectors before I can do the line check. Monday I am in the simulator and then I will fly a couple days from East Midlands.